marți, 20 ianuarie 2009

Povestea mea

Mă numesc Alexandru Victor Constantin , sunt născut la data de 9.09.1974 şi locuiesc în România , oraşul Iaşi .

Sufăr de condrosarcom gigant pelvis , tumoră expansivă cu dimensiunile de 15,5 x 9,5 x 23 cm dezvoltată de la femurul stâng , cu extensie în hemibazinul stâng până la nivelul de secţiune ce trece prin prin L5 , care amprentează vezica urinară şi o deplasează lateral dreapta , invadează vasele iliace interne pe partea stângă , deplasează anterior şi lateral pachetul vascular femural stâng , invadează muşchiul opturator intern stâng şi micul fesier stâng , osul iliac stâng .

O tumoră asemănătoare , de dimensiuni mai mici a crescut pe femurul stâng . Pe femurul drept prezint o exostoză cu aspect staţionar .

Precizez că am înălţimea de 1, 60 m şi 54 Kg .

Am mai avut un condrosarcom gigant la coloana vertebrală , care cuprindea vertebrele L 4 - L5 , care a fost îndepărtat integral printr-o operaţie chirurgicală efectuată în luna decembrie 2003 şi care nu a mai apărut .

Condrosarcoamele s-au dezvoltat pe fondul unor exostoze multiple ereditare .

Cu privire la evoluţia acestor tumori arăt că începând cu anul 1999 a început să crească condrosarcomul de pe coloana vertebrală . Iniţial medicii au susţinut că este o exostoză ereditară benignă şi că nu trebuie extirpată chirurgical din cauza riscurilor pe care le implica operaţia chirurgicală .

În următorii ani tumora de pe coloana vertebrală a crescut foarte mult în dimensiuni şi în anul 2003 s-a decis înlăturarea ei prin operaţie chirurgicală .

În vederea efectuării operaţiei chirurgicale s-a efectuat o tomografie computerizată , ocazie cu care s-a constatat şi existenţa condrosarcomului gigant din pelvis . După cum am precizat anterior condrosarcom gigant de la coloana vertebrală a fost îndepărtat integral în decembrie 2003. Din analiza anatomo-patologică a tumorii a rezultat că era condrosarcom de gradul 1 .

În luna iulie 2004 am suferit o nouă intervenţie chirurgicală pentru condrosarcomul gigant pelvis , dar s-a reuşit doar excizia parţială a tumorii .

Din analiza anatomo-patologică a tumorii excizate a rezultat că este vorba tot de un condrosarcom de gradul 1 .

Între anii 2005-2008 am urmat tratament cu citostatice : ciclofosfamidă , metotrexat şi UFT ( tegafur – uracil ) , pe care le-am luat sub formă de pastile .

În fiecare an am efectuat IRM pentru a constata evoluţia condrosarcomului gigant pelvis . În perioada 2005 – mai 2007 tumora a avut un aspect staţionar .

La data de 12.12.2008 am efectuat un nou IRM din care a rezultat că din mai 2007 condrosarcomul gigant pelvis a crescut , diametrul maxim vertical crescând cu 3 cm , iar cel antero-posterior cu 2 cm .

Medicii chirurgi susţin că tumora din bazin este inoperabilă .

Medicii oncologi susţin că nu există tratament oncologic pentru condrosarcom .

În prezent am dureri în zona tumorii şi la articulaţiile picioarelor şi am dificultăţi la mers . Pentru întreţinere beneficiez de o pensie de handicap gradul I şi sunt îngrijit de părinţii şi de sora mea .

Caut o soluţie pentru vindecare sau pentru staţionarea bolii .

De asemenea , doresc să discut cu persoane care suferă de aceeaşi boală .

Anexez IRM efectuate în perioada 2005-2008 .

Pot fi contactat la adresa de e-mail alexandrugenoveva@hotmail.com .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu